mountainbike.be
06/11/2015
Algemeen

Rotor breidt uit

De Spaanse componentenbouwer Rotor zit in volle uitbreiding: zowel qua werkterrein als personeelsbestand.
Sergio Iglesias wordt de nieuwe 'creative director' bij Rotor
© Rotor

U kent Rotor vooral als bouwer van crankstellen - met als blikvanger de Q-Rings, zijn ovalen tandbladen - maar de Spanjaarden breidden de voorbije maanden en jaren hun werkterrein stevig uit. Op Eurobike stelden ze nog hun Uno-groepset voor racefietsen voor, een volledig hydraulisch schakel- en remsysteem dat in de lente van 2016 op de markt moet komen.

Ook qua personeelsbestand breidt Rotor verder uit, op verschillende domeinen. Laatste aanwinst is creative director Sergio Iglesias, die eerder voor bedrijven als Coca Cola, Red Bull, Trek en Nike heeft gewerkt. Iglesias is zelf bovendien ook een voormalig mountainbiker op nationaal niveau. Als creative director moet hij Rotor als merk nog meer in de markt plaatsen, met onder meer een nieuw jasje voor de website van de fabrikant.

Auteur: Simon Lamon
Bron: Rotor
tags Rotor Sergio Iglesias
Linkpartner

Deze site maakt gebruik van cookies om de site optimaal te laten werken.

Cookies zijn kleine bestanden die gebruikt worden om de instellingen van deze site te bewaren.

Cookies vertellen ons niet wie je bent.

Wil je meer weten over cookies, lees dan onze cookie policy