mountainbike.be
28/09/2011
Algemeen

Nieuwe homepage voor Xterra specialist Jim Thijs

Goed nieuws voor de supporters van Jim Thijs, de triatleet uit Huldenberg die zich de laatste jaren gespecialiseerd heeft in Xterra, de offroad-versie van de klassieke triatlon. Voortaan kunnen zij de avonturen van Jim nog beter volgen via zijn gloednieuwe website www.jimthijs.com.

Zoals elke moderne atleet 'Twittert' en 'Facebooked' Jim Thijs erop los. Gedurende de wedstrijden worden zijn supporters quasi live op de hoogte gehouden van zijn positie tijdens de wedstrijden. Die Twitter-en Facebookberichten zijn voortaan ook makkelijk live te volgen op de vernieuwde website. Daarnaast krijgen bezoekers meer info over Jim zelf, kunnen ze zijn programma raadplegen en kunnen ze uiteraard foto’s van Jim bekijken. Ook aan de pers werd gedacht. Voor hen is er een aparte perssectie voorzien met de laatste persberichten en up-to-date fotomateriaal.

Jim Thijs is alvast in de wolken met zijn nieuwe website. "Mijn vorige website heb ik zelf gemaakt en was dringend aan vernieuwing toe. Nu de mensen van Artmedia zich bekommeren om mijn website en alles wat daarbij hoort, kan ik mij voor 100% focussen op mijn sport".

Tom Van Dongen, eigenaar en bezieler van Artmedia legt uit dat ze niet alleen de website van Jim onder handen hebben genomen. "Wij zijn specialisten in de creatie van creatieve concepten en huisstijlen. Een website vormt maar één onderdeel van een veel groter geheel. Daarom hebben we niet alleen de website van Jim aangepakt, we hebben ook een nieuw logo voor hem gemaakt, we hebben een sponsordossier samengesteld, we ontwerpen zijn affiches, signeerkaarten, wedstrijdoutfit, enz... Al deze zaken maken deel uit van de huisstijl die wij gecreëerd hebben voor Jim. Ook de perscommunicatie nemen wij voor onze rekening".

Zowel Jim Thijs als Artmedia zijn erg tevreden over de samenwerking tot dusver. Artmedia is een bedrijf dat sterk verankerd is in de Druivenstreek. We houden er dan ook aan om atleten uit de streek te ondersteunen. Het feit dat Jim ook nationaal en internationaal uitstraling heeft, is voor ons een extra troef", besluit Tom Van Dongen.

Kenneth Droeshoudt - Bron: PM

Auteur: Kenneth Droeshoudt
Linkpartner

Deze site maakt gebruik van cookies om de site optimaal te laten werken.

Cookies zijn kleine bestanden die gebruikt worden om de instellingen van deze site te bewaren.

Cookies vertellen ons niet wie je bent.

Wil je meer weten over cookies, lees dan onze cookie policy