mountainbike.be
16/12/2017
Accessoires

Distributeur Wolvenberg haalt hippe 100%-brillen binnen

100%: sinds de oversized brillen van de Amerikaanse producent op de neus staan van Peter Sagan en Mathieu van der Poel, is het merk hotter dan hot. Vanaf januari 2018 worden ze in de Benelux verdeeld door Wolvenberg.
Mathieu van der Poel piloteerde zijn 100%-bril naar winst in de BeMC
© Photopress.be
Vanaf januari 2018 wordt Wolvenberg aangesteld als nieuwe distributeur van de 100% brillen in de Benelux. Het Amerikaanse merk, met hoofdzetel in San Diego, kende een fantastisch 2017 met ambassadeur Peter Sagan in de hoofdrol. De Slovaak mocht met het nieuwe Speedtrap-model op zijn neus voor de derde keer op rij de regenboogtrui aantrekken in het Noorse Bergen. Verder is ook Mathieu van der Poel, momenteel alleenheerser in de cyclocross en afgelopen seizoen de revelatie in het mountainbiken, een gezicht van 100%.

Wolvenberg zal starten met de verdeling van de brillen uit het cycling-assortiment. Op een later tijdstip zal het volledige gamma worden toegevoegd aan het portfolio. Mark Heylen, zaakvoerder van Wolvenberg, is alvast verheugd om 100% aan de merkenportefeuille toe te voegen. "100% is een mooie toevoeging aan ons portfolio. Het is niet alleen één van de hipste merken van dit moment, maar ook een perfecte match met het Italiaanse kledingmerk Sportful, dat terug een partnership aangaat met Bora - Hansgrohe en dus ook partner wordt van Sagan", aldus Heylen.
Auteur: Simon Lamon
tags Peter Sagan Wolvenberg Mathieu van der Poel 100%
Linkpartner

Deze site maakt gebruik van cookies om de site optimaal te laten werken.

Cookies zijn kleine bestanden die gebruikt worden om de instellingen van deze site te bewaren.

Cookies vertellen ons niet wie je bent.

Wil je meer weten over cookies, lees dan onze cookie policy